onsdag 1 december 2010

Tjohooo

Ännu en vanlig dag i livet...vaknade av att  barnen ville ha frukost, dom tar ingen hänsyn till att man har jobbat kväll;-) Tur de, så man kommer upp & igång...sova kan man ju göra när man blir gammal...hehe...


- 25 va det när jag klev upp, det vart frost i näshåren när vovva skulle rastas...
2 grabbar här hemma som håller på att riva huset känns det som, inte jätte sjuka men tillräckligt krassliga för att dom måste va hemma...ska köra dom till morfar om en stund, han kanske behöver ommöblerat nånstans, hahaha!!!
Jobba em igen då...*suck* i morgon samma visa & på fredag är jag LEDIG!!!!!

Inne på 8:e dagen som rökfri-UNDERBART!!! Gör inget att jag förmodligen kommer att lägga på mig några av dom kilon jag lyckats gå ner...det får bli ett senare problem...Helre rökfri & små mullig än att se ut som en fallfärdig skorsten=)=)=)

Mer kaffe, sen jobbet...bara att kämpa, snar äre helg!!!

3 fina hjärtan, till 3 fina barn...
<3 Hugo, Emil & Sabina <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar