tisdag 18 januari 2011

8 v som rökfri!!!!!!!!!!

Fy sjutton va jag är braaaaaaaaaaaa!!!!!! Känner mig faktiskt riktigt duktig, trodde aldrig det skulle gå så här bra...MEN...jag vet, om jag skulle ta ett endaste bloss igen så är jag körd...så därför skiter jag i det *hihihi*

Har varit hos tatueraren idag, både jag & Johan har fyllt i  gaddarna vi gjorde i höstas...vart jätte bra!!!
Sen....har bokat tid till en ny gadd *wiiiiiiiiiiiiiiiii* 31/1 är det dax igen...
Ja jag vet att jag bara skulle ha 3, men det blir 5...sen kjan jag inte lova att det är stopp där, men jag tror det...
Först ska jag göra en fjäril på låret & sen mitt lejon på skuldran...
Så här kommer fjärilen att se ut ungefär...lite dålig bild bara...

Go kväll!!!!!

1 kommentar:

  1. Super duper bra jobbat bruden =)
    Gu så fin fjäril, kommer bli skit läckert ju!!
    Ha det bäst!!
    Kram Stina!!!

    SvaraRadera