onsdag 12 januari 2011

En alldeles vanlig dag...

Klev upp vid 7, kaffet ska då fixas direkt;-) sen frukost med världens bästa grabbar...
Laga mat till kvällen så jag har matlåda till jobbet...fixa disk & plocka lite & grabbarna pysslar/kollar tv...lämna på dagis kl 11, åkte förbi pappa & hämtade lite kött=) promenerade med vovva 45 min...lunch & slappa en stund framför datorn...duscha, plocka i ordning lite till...kissa vovva igen & sen bär det av till jobbet...jobbar 14.50-23.40 sen ska jag sooova kan jag looova!!!

Kul dag ;-) tänk om man kunde vinna några miljoner så man slapp ha ett så inrutat liv...bara göra saker man själv tycker är kul...*suck* om den dagen någonsin kommer hoppas jag att den gör det innan jag fyller 80 iaf så jag hinner njuta lite...

Puss på er & ha en bra dag!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar