fredag 21 januari 2011

Nu är det helg igen!!!

Skönt att veckorna går fort, men trist att helgerna gör det...jaja, nu äre iaf fredag *lovely*
den här helgen ska jag ägna hundarna lite extra omsorg, kloklippning, träning & ordentliga långpromenader hade jag tänkt...på söndag börjar Binjas tävlingslydnadskurs *tjohoo* ska bli kul att komma igång ordentligt igen...
Finaste flickan <3

I morgon ska Agnes (min systerdotter) klippa mig...hon går andra terminen på frisör programet så vi får väl se hur jag ser ut sen, hahaha!!! Nävars, det blir säkert jätte bra, allt är bättre än nu känns det som...*hehe*

Åh, höll ju på att glömma att berätta att Hugo tappade sin första tand i onsdags kväll...det va med skräckblandad förtjusning han pillade ut den...sen vart han överlycklig & väldigt stolt, mamma: nu är jag 6 år sa han=) (nja..det är ju "bara" 8 mån dit ;-) han va bombsäker på att är man så stor så man tappar en tand då måste man ju vara 6 år *tokiga gullunge<3*

Jaha, dax att kissa vovva sen väntar ett stort tuggben på dom...matte va tvungen att skämma bort ordentligt idag=) Får väl se hur Tyson klarar det *hehe* han har en tendens att inte tåla ben så bra...

Barnen mumsar popcorn & för herr & fru blir det grönsaksstavar & dipp till let`s dance...inge vin & inge godis *suck* nåväl, GI rivstarten har funkat bra för både Johan & mig i v...i morrn är det upp till bevis om det har gett resultat...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar