lördag 15 januari 2011

ok...

efter allt velande fram & tillbaka har nu jag & Johan kommit fram till att vi ska satsa på GI...
Viktväktarna är för slaviskt & en massa produkter som inte är naturliga...
Lchf är för fett...klarade 5 dagar, men sen mår man illa & inte gick jag ner 1 gram heller...

Vi har diskuterat & för att det ska kunna funka i vardagen måste vi båda äta efter samma koncept...Gi är jätte bra & nyttig mat även för barnen...

I morgon är första dagen på våran nya livsstil...=)
Jag har ju inte så förskräcklig mkt att gå ner, men för min älsklings skull så vill jag att det här ska lyckas...

Ikväll blir det en skvätt vin & lite choklad som avslut=)  ( vet att jag har sagt så förut )

NU KÖR VI!!!!

2 kommentarer:

  1. Här har en annan med börjat "banat" Carro och jag tränar tillsammans och nu jagar vi efter ZUMBA FITNESS så vi kan Skaka rumpa ;) Är du intresserad så hojta kul att träna tillsammans och man blir ju mer motiverad med ;) Lycka till med den nya kosten en annan räknar points tycker att det är helt okej ;) KRAM på dig

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar er lycka till med GI metoden :) Min morbror kör på den den och han är helnöjd, gott och nyttigt på en o samma gång är inte illa :P Hoppas barnen kryar på sig, fast jag minns hur mysigt det var att vara sjuk o mysa med mamma när man själv var liten så de kanske inte lider så värst mkt:D Sen har jag en hälsning från Opal, hon hoppas få träffa den där snyggingen Tyson nån dag? :) Ha det gott //Lindha och co

    SvaraRadera