måndag 18 april 2011

Förberedelser...

inför festen på lördag...Idag har jag bakat 60 rosenbröd & i morgon blir det 60 till...även 3 kladdkakor är färdiga så där har jag väl ca 5 kvar att göra. Tur det går fort iaf ;-)
Senare i v har jag även en massa mat att laga...tur jag är ledig så jag kan dela upp det lite, jag vill ju hinna njuta av solen så mkt som möjligt oxå...

Jag barn & hundar har varit ute massor idag & bara njutit = underbart!!!

Jätte dålig skärpa, men jätte gullig hund <3

Z njuter i gräset med ett tuggben <3

Kolla vad jag har fått av matte =)

Lill-prinsen invigde shortsen för säsongen <3

Även detta en dålig bild, mammas stora prins <3

Till barnens stora glädje kom pappa Johan hem med en varsin ny cykel idag...& utan stödhjul oxå =) Nu ska det tränas vill jag lova, har en känsla av att det blir mkt motion för mor i morgon, hahaha!!! En del skrapsår anar jag oxå, tur jag har laddat med plåster =)


Hoppas ni alla har haft en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar