torsdag 14 april 2011

Jiiiipppiiii!!!

Jag fick semester nästa vecka!!! Vilket innebär att jag jobbar sista kvällen idag & är sen ledig hela 11 dagar....dä ni...underbart!!!

Jag, grabbar & vovvar ska bara mysa & njuta, tror inte jag har haft påsklov sen jag gick i skolan *hehe*...

Lämnade grabbsen vid 8 på fsk...sen åkte jag & hundarna till skogen & tog en rejäl promenad...gick ner till sjön till dom svartas förtjusning, Z håller sig på avstånd från allt som är blött *hihihi*...
Tyson plurrade 1 gång (tyvärr fick jag inte med det på bild), men han tyckte nog inte det va så kallt iaf...jag hade dött om det va jag...hahahaha!!!









Nu sover dom som stockar kan jag lova =) Själv slappar jag framför datorn med en stor mugg kaffe & mint-choklad...

Ha en riktigt skön dag!!!

2 kommentarer:

  1. Gu vilka toppen mysiga kort =)
    Men va gött av va ledig så länge, passa på och njut det är du värd vännen!!!
    Hoppas du har haft en toppen dag.

    Ska bli så himla kul att ses i morgon <3

    Många kramar!!

    SvaraRadera
  2. Ja man måste ju få göra de. Ja de blir de vartefter. Man ser framåt men ändå bakåt. Ja är glad jag har min familj<3. Kramar Carro

    SvaraRadera