fredag 6 maj 2011

Hjärtat i halsgropen...

shit asså vad rädd jag vart...30 min kan ibland vara en evighet...
Åkte som sagt till skogen & då jag har haft problem med att dom svarta sticker så tänkte jag att dom släpper jag inte samtidigt...
Z är det lugnt med, han kommer jätte bra på inkallning...
släppte Tyson först, han gick & bajsade sen fick han korn på något & stack som en avlöning...Z hängde på men han bröt direkt jag ropade in honom...
B va som en stutsboll i kopplet, hon ville gärna hänga på *grrr* men icke!!! Ropade ett par gånger, men sen struntade jag i honom för han brukar komma efter några min...men inte den här gången...=(
Vi gick en sväng & sen tillbaka till bilen, utan T...barnen orkar ju inte så långt när dom är sjuka...
Stog vid bilen i ca 10 min & ropade...det är ju då man ser bilderna framför sig...antingen får jag skrapa upp honom från vägen eller så har nåt annat hemskt hänt, tankarna snurrar massor i såna lägen...=(=(=(=(
Ringde pappa som fick komma & öppna bommen på vägen så vi kunde köra & leta efter honom, & då kom han äntligen, en väldigt lååååång halvtimme senare...
Förbaskade hund, nu är det lina i skogen som gäller...är ju så synd, jag vill ju kunna ha dom lösa så dom får springa fritt, men ska dom hålla på såhär får dom ju skylla sig själva att det blir koppel...
Har en helt färdig springare här hemma...& skamsen oxå hoppas jag...


Nu har barnen & jag pillat i oss lite lunch så nu ska Binja få ett träningspass...Tyson har gjort sitt för idag ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar