onsdag 11 maj 2011

Hus dilemma...

Igår när vi hade lämnat Hugo på fsk åkte jag & Emil & hälsade på pappa i stallet där han jobbar...

Emil ger knäcke som vi hade med oss...


Pappa & super fina Franke

Franke =)

Finns en del koppor kvar på Emil så han blir hemma v ut, men på måndag är det iaf äntligen dax för honom att gå igen...Hugo fick gå till fsk må, ti & to den här v, skönt för honom att komma iväg lite...
Jag jobbar min korta v, må, ti & to & den blev ju ännu kortare då jag vabbar 3 tim varje dag oxå...skönt när det har varit såå underbart väder...har varit duktig & fixat i ordning i jordgubbslandet så jag hoppas det blir många gubbar, hehe!!!

Idag åkte vi till Mogata & tittade på hus...ett drömläge för våran del...stor, ganska enskilld tomt, fint hus, som iofs behöver fixas lite här & var, men det går att flytta in som det är iaf...
MEN, vi bor ju i ett hus som ska säljas först & dräneras innan det säljs...hmmm, med andra ord ganska knivigt läge...mäklaren kommar iaf på fredag & kollar, får se vad han säger...
Nåt mer som jag funderar på är barnen...dom bytte ju fsk för inte alls länge sen & vi trivs ju kanon i Gårdeby...känns ju inte jätte kul att slita upp dom igen...jaja, vi får se hur det blir med allt...

Snart blir det spikmattan & min bok... =)
Kramis till er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar