söndag 15 maj 2011

Vad ska man göra?!?

Funderar mer & mer på vad jag vill med mitt liv...jag vill fan inte jobba ständig kväll & packa grönsaker...men vad gör man? man har en bra lön & fast jobb...*suck*
Skulle göra vad som helst för att få jobba dagtid eller iaf skift... i sommar ska jag börja jobba varannan söndag oxå *gråter*...


Helgen har bestått av mkt vin =)
I fredags kom bästa Tesen på besök...mkt skitsnack & lite alkohol... I går va trevliga vänner här & grillade & kollade på schlager finalen...Saade kom på en hedrande 3:e plats, tyckte nog att han skulle ha vunnit men det va bra ändå... Till det vart det vin =)
Idag kom svärmor & Kenta & hjälpte oss med lite saker...även idag vart det grillat & vin, hehehe...

Åkte till skogen med vovva & gick ner till sjön där dom svarta busade loss i vattnet








Z höll sig som vanligt på land =)

Nu kör vi järnet & ska piffa till ytskiktet i vårat hus lite...mäklaren tyckte inte alls att vi behövde dränera för vårat hus mår inte dåligt...mkt bra besked för våran del =)=)=)
Hoppas vi får tag på banken i morgon...om allt går som vi vill så kommer vi nog lägga bud på huset i Mogata :-p

fortsättning följer...

Johan är & jobbar lite & jag hejjar på sverige!!!!
Lite kvällsmat väntar snart & slapp i soffan...
Vi hörs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar