söndag 5 december 2010

Hemma igen...

Har haft det såå bra i Sthlm...svullat, slappat & shoppat... man behöver verkligen komma iväg & få lite egen tid ibland, man samlar liksom nya krafter...

Gamla stan är ju så mysig med sina smala gränder & mängder med massa små butiker...lite kul att se ngt annat än HM & Lindex ;-)

Har handlat några julklappar, men det kan jag ju inte skriva om här, hehehe...däremot shoppade jag lite till mig själv oxå...
Min nya ROSA mössa =)

En ny väska

Ett nytt Jul kakfat...

+ en ny tunika & ett nytt smycke till min piercing i näsan...
lite nya saker va jag värd tyckte jag...istället för att lägga undan pengarna jag har sparat genom att inte röka...


En as stor & fin gran på skeppsbron, tyvärr lite suddig...


Trevligt välkomst medelande på tv:n

Utsikt från rummet


Lunch öl...


Roomservice kl 21...


Snygga Tesen posar;-)


Dax att sova...


Nu blir det vardag igen...inte så långt kvar till Jul, så det blir mer klapp köp i veckan...

Sov gott!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar