torsdag 9 december 2010

Snart fredag!!!

I helgen har vi inget planerat, så det kommer bli  mkt julstök på schemat...
 Lussebulle bak & så ska det göras en massa julgodis:-p Fixa det sista julpyntet mm mm... En riktig myyyyyys helg med andra ord=)

I veckan vart det bestämt att barnen ska byta förskola...vi är inte helt nöjda med hur det är nu...vi får lite längre att åka, men det är det värt... så den 3:e januari börjar dom, vilket innebär att dom bara har 5 dagar kvar på gamla stället...lite tråkigt känns det när vi ska lämna alla gulliga fröknar, men men...

Tror jag ska kasta mig på soffan en stund innan sängen kallar...kanske äta ngt onyttigt??? har blivit förskräcklig på den biten, men jag röker ju inte iaf, hahahaha!!!
16 dagar som rökfri!!!!!

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att killarna ska sluta. Men jag förstår er faktiskt...

    Får man fråga var de ska börja istället?

    SvaraRadera
  2. Ja, lite tråkigt är det, men jag tror det kommer bli mkt bättre...
    Dom ska börja i Gårdeby, så om jag har förstått det hela rätt så kommer du att ha dom på jobbet framöver=)

    SvaraRadera