lördag 25 december 2010

Juldags middag...

hos svärmor = underbart!!!
Såå skönt att slippa stå i köket, bara att komma till ett dukat bord & vräka i sig;-)

Har just klivit upp ur ett varmt bad så nu ska jag smörja mina torra fötter & ben, måste visst bli bättre på att ta hand lite om mig själv...

Julafton avlöpte i ett huj, men vi har haft det supermysigt...massor med klappar till barnen (& även till oss) oändligt med mat & godis så nu hänger magen & byxorna sitter åt...*suck*
Jaja, i morgon blir det hårdbantning igen...måste verkligen skärpa till mig, på nyår blir det lite svull men sen är det nog ett tag framöver...
Fast ikv ska det svullas...allt jag är sugen på ska köpas hem, måste ju ladda för en betydligt kalorisnålare tid, hahahaha=)=)=) man måste faktiskt (iaf jag) ha såna hära matladdningar så man orkar vara duktig...

En annan sak jag är duktig på är att inte röka...snart 5 v...fy faaaaaaaaaaaaaan vad jag är bra!!!!!!!!

Nu kallar bodylotion på mig, benen krackelerar snart........Pyss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar