onsdag 29 december 2010

Snart är 2010 slut.

Jobbat kväll måndag, tisdag & idag leeeedig!!! Jobbar fm i morgon & sen är det lite ledigt igen :-)
På nyår ska vi till Tommy & Stina...äta god mat & fira in det nya året... är bara lite velig hur jag ska göra med vovva...vill inte lämna dom själva när det ska skjutas raketer...tror dock inte det blir så uppskattat att invardera deras 3:a med tre pälsmonster, hahahaha!!! Får fundera vidare...

Beställde en bok igår: *träna en kvart om dagen* med Paolo Roberto...hehehe... får väl se hur det går...
Jag MÅSTE börja träna lite, med mitt slitiga jobb kommer inte min kropp hålla länge till annars...naprapat, massör & även andra säger åt mig att jag måste bygga ryggmuskler...jorå, jag är på g nu ska ni se!!!
Har ju inte tid att gå på gym så jag tänkte att det här kanske kan funka...får väl se...

Har även börjat viktväkta igen, såååååå.....*BEACH 2011*... here i come!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar