lördag 8 januari 2011

Motionsdag...

Först åkte jag & hundarna till Sörping & träffade Tesen med jycke...vart en ordentlig promenad på 1½ timme...
Binja, Tyson, Zalmiak & Didrik
Fiiina vovvar <3


Tack för idag stumpan & tack för kaffet!!!

Hemma igen så tog jag ett pass med Paolo...kände mig stark idag, min belöning ikv blir nog....ett glas rött *hehehehe*

Vågen visade förövrigt -1,1 kg sen förra helgen...ska försöka väga mig varje lördag morgon nu...& mäta, men det blir bara 1 gång i månaden...målet är att gå ner ca 7 kg, men vi får se...jag kanske känner mig nöjd innan...

Skulle köra ett träningspass med vovva oxå, men just nu känner jag mig inte så sugen...det har ju börjat *REGNA* vad i helskotta e detta???
Jaja, kanske blir lite övningar inne...

Nu ska jag ta ett bad innan det är dags för hemlagade hamburgare m salsa & ugnspotatis *mums*

Hoppas ni alla får en trevlig lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar