fredag 7 januari 2011

Vad vore en fredag utan...

ett glas rött...


Min last här i livet, men nån måste ju man ha kan jag tycka...choklad är visst oxå en så jag får väl erkänna att jag har 2 *ler*...röker inte längre iaf & det är ju många ++++++++++++

Nästa fredag blir det minsann inget vin, då jobbar jag ju kväll *buhu* börjar jobba 2-skift nästa v...blir en mjukstart iaf då jag har inskolning med grabbarna mån & tis...
kommer nog bli bra att jobba skift för jag gillar att jobba kväll, men fredagar suger verkligen...börjar jobba när alla ska hem & mysa *suckar*

Nu har vi vräkt i oss tacos...grabbarna har badat & fredagsmyser med popcorn & salta pinnar...nu väntar jag på att let`s dance ska börja (inte Johan)

Köpt massa tugg & godis till vovva oxå, så nu är det verkligen fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar