torsdag 6 januari 2011

Träningsvärk...

ajajaj...Paolo Robertos bok va effektiv vill jag lova...eller så är jag mer otränad än vad jag trodde hahaha!!!
Tror fasiken varenda muskel värker...nu gäller det bara att hålla i det här & fortsätta träna...måste ju det med tanke på min rygg som jag hade tänkt skulle hålla hela livet *helst*

Har även satt igång hundarna på lite lätt lydnadsträning...helgalna & laddade båda 2 (Binja & Tyson) hoppas på att komma ut & ev tävla ngt i år ;-)
Då både Tyson & Binja stack för mig i skogen härom dagen så blir det koppel promenader ett tag framöver...det är busen Tyson som drar igång allt, skiter totalt i mig när han är lös, det ska vi jobba på som bara den nu...

Hittade ett recept på viktväktar muffins som jag ska pröva nu, återkommer med resultat;-)
I morgon är det jobb för mig igen & Johan har inskolningen på barnen...det funkar kanon så jag tror det kommer bli jätte bra för dom=)

Pussssssssssss!!!

1 kommentar:

  1. Du är super duktig vännen som både tränar dig själv och hundarna <3
    Skönt att grabbarna trivs på nya stället =)
    Ha det bäst måste ses snart puss & kram!!!!

    SvaraRadera