lördag 29 januari 2011

Ny design igen...

ber om ursäkt för mitt velande, men jag blir visst aldrig nöjd...tror det vart ganska bra nu eller vad tycker ni? Jaja, tröttnar säkert snart igen, hehe!!

Snart kommer Tesen med Didde, blir promenad, lite träning & annat hundkul=)

Sen hem & färga håret, köpte en färg som jag aldrig har haft förut så vi får väl se hur det blir...*Deep Plum* Gahhh, kanske har gjort bort mig...men men, det blir 40-års fest ikv i vilket fall som helst...
Grannen Malin har blivit medelålders & vill fira det;-) Måste rota fram ngt i garderoben, nån fin klänning eller nåt...aja, i värsta fall så finns det ju soppsäckar...

Har visst varit duktig den här v...-1,2 kg *Bravo Titti*, fast det lär jag väl äta upp mig ikv, haha!!

En kopp java till & ladda fickorna med korv...nu blir det en hund förmiddag i blåsten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar