torsdag 10 februari 2011

Aldrig nöjd...

med min design på bloggen...men jag fortsätter väl att ändra & styra tills jag är nöjd=)
Ska inte säga nån mera gång att jag är nöjd för jag ändrar mig visst iaf...just nu så känns det iaf som att det här är bäst hittills...tyck gärna till!!!

Har beställt jätte fräna & retro halsband till mina voffsingar & väntar nu på att dom ska komma...utlovar bilder när dom dyker upp=)


Idag drar Johan på hårdrockskryssning så han är hemma nu på fm...barnen ska åka till farmor & sova där eftersom jag jobbar kväll...jobbar bara halva kvällen idag, då jag inte vill lämna Binja så länge själv hemma & hundgården kan hon ju inte vara i närhon är ny op...
I morgon ska jag gå nån typ av utbildning på jobbet mellan 9-16.30 så då får Binja oxå åka till farmor;-) Vet inte hur jag ska få in henne i bilen bara...hon får ju inte hoppa själv & lyta in nästan 40 kg rottweiler vet i 17 om jag fixar...får försöka att hon bara hoppar in med frambenen & jag lyfter bakdelen, men vid tidigare försök har det inte lyckats så bra då hon gärna hoppar in själv...hmm...

Nu är datumet spikat för flytten av våran avd på jobbet...den 20:e juni ska allt vara borta & vi ska börja på nya avd...hoppas att vi får reda på så snart som möjligt vart vi ska vara & vilka arb. tider vi får...

Slänger in 2 bilder på busungarna i familjen...
<3 Emil & Tyson <3



Nu ska det lagas laxburgare innan mannen drar på galej...
Vi hörs!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar