torsdag 10 februari 2011

Kommit till insikt...

Har bestämt mig för att jag inte ska gå med alla hundar samtidigt...jag blir bara irriterad & dom blir ännu mer styriga & jobbiga...
Nää, nu ska jag ta tillfället i akt... Binja ska ju inte gå några längre sträckor (fast hon vill gärna...) så henne tar jag ju själv ändå...Tyson är den som mest behöver träna på att gå normalt i koppel, möta andra hundar & människor, bry sig mer om matten där bak i snöret...har läst lite om skvaller träning & tycker att det verkar vara en metod som kan passa mig...
Ska baske mig kämpa på nu, 1 hund i taget...hellre lite kortare promenader, bara dom blir trevligare & mer givande än vad dom är idag...

Nu ska jag krypa ner i min säng, aldeles ensam =( nävars, jag har ju mina fyrfota hjärtan hemma...annars är det ganska tomt faktiskt....

God natt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar