lördag 12 februari 2011

Lördag...

& strålande sol, tyvärr är det svinkallt men man kan visst inte få allt... Bara våren vill komma nån gång så är jag nöjd...

Har beställt maaaaassor med kläder från HM idag...BARA till mig själv dessutom=) var typ 100 år sen jag unnade mig ngt & nu har det gått så långt att garderoben bara innehåller skräp...
Hittade mkt på REA *gillar* fick ihop 25 plagg för 2500 kr *gillar ännu mer*  sen beställde jag 3 par skor från skopunkten oxå, 1 par gratis =) så nu kan jag snart kasta mina gamla trasor...hehe...
Barnen får vänta läänge nu på nya kläder för mamma har inte råd, haha...tur dom har så dom klarar sig ett tag=)

Ikväll åker vi på födelsedags fest till Johans kusin...god mat & dricka är alltid trevligt=)
Har kommit in i en svacka vad det gäller nyttig mat mm (GI tänket) svullat en massa gott, men jag ska försöka ta tag i det igen i morgon...

Ha en toppen Lördag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar