tisdag 22 februari 2011

*Suck*

Vart lite smånervös igår då Binja plötsligt var dålig...blodiga diareèr som bara sprutade ur henne =( hade kontakt med Norsholm, så hade hon blivit sämre hade det varit raka vägen dit...som tur var lugnade det ner sig...troligtvis en reaktion på medecinen hon fått efter op...
Nu på morgonen har hon iaf ätit ris & naturell youghurt med god aptit & hon är pigg igen =)

På jobbet är det som det är...vi har nu fått reda på vilka tjänster som finns till oss & nu ska vi alla välja på dom efter turordning...
Det blir nog inte min tur att välja förrän nästa v pga omständigheter, men men...man kan ju dra slutsatser iaf...då det nästan bara är ständigt kvällsjobb att välja på så kommer det med största sannorlikhet bli så för min del...

Jag jobbar gärna skift så man får lite variation, men ständig kväll!!! När ska jag träffa min man & mina barn då??? När ska jag träffa vänner...bara sitta i soffan på kvällen & slappa är ett minne blott =(
Det är det som är så jobbigt...men, vi får väl se hur det blir...jag hoppas det kommer andra tjänster som man kan söka vartefter...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar