lördag 19 februari 2011

Nya tag...

Jag kan inte gå & gräva ner mig nu så det är bara att gilla läget & blicka framåt...
Får ju förhoppningsvis besked nästa v & då får man börja planera för framtiden...

Har ju en skojig vår att se fram mot, en massa fester & annat kul...laddar redan för en kryssning med jobbet i mars...
Planerna är i full gång, mkt att styra & fixa mä till 110-års festen som äger rum på påskafton...Min älskade syster & pappa fyller jämt (40 & 70 år) & jag är huvudansvarig för festligheterna=) Sk bli super kul!!!

Nu har hundarnas nya halsband kommit...

Zalmiaks är överst, sen Tyson & Binjas...fiiiina va?!?
dom kommer från Cellavie dogdesign


Har även fått hem alla mina kläder jag beställde & dom passade perfekt *gillar* så nu har jag lite att ha på mig igen, hihihi...
Sen att vågen visade minus denna v oxå, va ju bara trevligt...ca 3 kg till vill jag gå ner...får se om jag lyckas...

Trevlig lördag på er =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar