fredag 18 februari 2011

Fredagsmys =)

Då man jobbar varannan fredag kväll, så är den fredagen man slutar tidigt guld värd...god mat & mys med bästa grabbarna <3 popcorn hör självklart till...

Det har varit en tung vecka på jobbet, inga defenitiva beslut än, men det lutar åt, för min del, väldigt dåliga arbetsförhållanden...idag har jag gått med gråten i halsen hela dagen, känns hopplöst just nu...
Hoppas på att få mitt personliga samtal nästa v så man vet...jag står ju näst sist på listan, så när det blir min tur att välja jobb så finns det väl inte så mkt val antar jag...
Ni kanske tänker: du har ju jobbet kvar iaf...ja det har jag, men jag kan inte försaka min familj & mitt liv bara för att tjäna pengar...men som sagt, fast jobb säger man inte upp sig ifrån...håller tummarna för att allt ska lösa sig till det bästa, men allt är väldigt jobbigt just nu =(
Ska förklara mer ingående vad allt handlar om, men just nu kan jag inte skriva mer om jobbet...

Nu ska jag iaf ut i snöyran med mina pälsdjur...dom är alltid glada & piggar upp matten lite när livet är svårt...
Väntar även hem mannen som skulle förbi bolaget & köpa en flaska vin...det behöver jag verkligen idag...

Puss & pisk

1 kommentar:

  1. Usch å inget veta är inget kul! Jag håller med dig försaka sin familj, vänne & sitt liv är inget kul och man mår då bara dåligt. Det är lika viktigt att vara med dom ju som det är att jobba!
    Hoppas verkligen att det löser sig för dig!

    Tur man har djuren, för dom som sagt va piggar alltid upp en och det är underbart , vad skulle man göra utan sina kära 4-benta vänner!

    Lycka till nu med allt!
    Kramizz <3

    SvaraRadera