onsdag 16 februari 2011

Lill lördag =)

Halva veckan har gått & snart är det helg igen...allt går så himla fort  tycker jag...man längtar & längtar till vår & sommar & snart är vi där...underbart juh!!!

I morgon är det dax för Binja att ta bort stygnen...hade bokat tid men jag avbokade igen då jag kom på att jag kan göra det själv ;-) Är ju för 17 utbildad djurvårdare & har plockat många stygn i mina dar...haha!! Såret ser jätte fint ut & hon kommer nog bli överlycklig att slippa tratten...blir även utökade promenader vilket hon nog ser fram mot...hon väldigt uttråkad av att bara vara inne & gå korta rastningar...men nu ska vi igång igen=)

3 månader som rökfri   känns helt enkelt toppen=) man ska aldrig säga aldrig, men just nu så känns det som jag aldrig någonsin kommer röka igen...man ändrar uppfattning väldigt fort när man väl är av med skiten...nu känner jag hur fruktansvärt illa alla som röker luktar, själv har jag fått bättre lukt, smak, kondis & finare hy faktiskt...tror inte jag luktar så illa längre heller, hahaha!!!
Till alla er som ff röker: kämpa för att sluta, ni kommer inte ångra er
Mitt tips: läs boken
Äntligen icke-rökare
Av Allen Carr
Äntligen icke-rökare är boken och metoden som hjälpt miljoner människor att sluta röka. Boken, som är skriven av engelsmannen Allen Carr, botar känslan för att förlora något när man slutar röka. Det går att sluta tvärt och för all framtid utan viljestyrka, abstinensbesvär eller viktökning. Med Äntligen icke-rökare blir det både lätt och lustfyllt att sluta röka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar