söndag 6 mars 2011

Aj aj AJ!!!

Idag har Tyson & jag haft cykel premiär...han va jätte duktig & hajade fort *duktiga killen* den blev inte nån jätte lång runda, man måste ju börja lugnt...
När vi nästan va hemma så hakade min broms upp sig i en nerförsbacke, varpå cykeln kom med full kraft & slog upp  mellan benen på mig AAAAAAAAAAAJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!
Jag ramlade inte utan hoppade av precis innan den slog i backen & stackars Tyson såg förfärad ut...Det gjorde så för#&¤"¤% ont att jag trodde jag skulle spy & tuppa av, herregud!!! Har väldigt ont, men det går väl över....Får väl se när vi törs ge oss ut igen=) ska i vilket fall som helst fixa bromsarna innan, hehehe...

Idag är det uppehåll från hundkurserna så det får bli hundträning här hemma, har laggt korv på tining så bara det kan sluta värka där nere så ger jag mig ut...
Skickade just ut Sabina & Zalmiak på långprommis...måste ju sätta lite fart på ungdomen så dom inte blir för slöa, haha!!

Igår hade vi folk här hemma & firade Johan så vi har MYCKET disk & städ på schemat idag *suck*...boring...

Har tagit upp en fläskfilè så idag blir det grillpremiär i den juvliga solen=) & trots att jag drack en del vin igår så lyxar jag nog även till söndagen med ett glas, får passa på när man väl är hemma för annars så är ju jag på hundkurs varje söndag kväll...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar