fredag 4 mars 2011

En alldeles vanlig fredag!!

Slutade tidigt idag, 12.50...riktigt najs att få sluta så tidigt varannan fredag eftersom man jobbar kväll varannan...
Sprang i på coop & köpte födelsedags present till min systerson Axel som har fyllt år...(kan ju inte avslöja vad;-) )
I morgon ska vi ha kalas för min andra hälft & då passar vi på att fira Axel samtidigt eftersom vi inte hade tid när han fyllde....
Johan vart 38 år i onsdags, *jösses* åren rinner iväg...
Ska ha folk hemma, bjuda på mat, fika & starkare drycker...ska bli riktigt trevligt då vi blir 17 pers =)

Tyvärr får jag börja dagen med jobb då vi har inventering...kan tänka mig att det blir ett pass mellan 7-12 så det går ju att stå ut iaf...

I morse kl 5 myste Tyson ner sig i soffan & kollade på barnprogram med grabbarna <3 det är såååå himla gulligt när han kollar på TV, hahaha!!!

På em fick grabbarna hänga på ut & aktivera hundarna lite & dom är kanon duktiga!!!

Hugo håller Binja medans Emil gömmer en leksak till henne...

Hittad!!!

Med Z vart det nån form av budföring...Emil ger godis...

sen springer han till mig...fram & tillbaka mellan oss =)

Tyson skulle oxå ha fått göra ngt kul om han inte hade stuckit *morr* kopplade loss & han stack som en avlöning på nått spår *MORR* så han fick gå in igen när han äntligen kom tillbax... förbaskade hund!!!

Tycker det är viktigt att barnen får vara med & göra saker med hundarna..för allas del... funkar kanon juh=)


Popcorn hör till fredagsmyset i våran familj, så även denna fredag =)

Nu ska jag ställa mig i köket & göra hallonglasstårta som vi ska avnjuta i morgon...sen blir det let`s dance...tidig sängång sen... PUSS!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar