torsdag 31 mars 2011

Bakar...

rotade fram lite rabarber i frysen & bakade dessa underbart goda kakor

Rabarber- och jordgubbsrutor

http://www.tasteline.com/Recept/Rabarber-_och_jordgubbsrutor

Superduper goda, ni måste pröva =)

Tänkte bjuda mina arbetskamrater på det i morgon till fredagsfikat...
Förövrigt så jobbar jag sista förmiddagen i morgon...har valt att börja jobba ständig kväll redan nu (annars skulle jag ha börjat om 2 månader) fast jag ska vara kvar på min avd tills i juni när den flyttar...
Kunde ju gå ner så pass mkt i tid fast ändå tjäna samma & det är ju trevligt =) Är ledig onsdagar & varannan fredag nu...
Blir mkt bättre för hundarna oxå, dom behöver ju inte va själva alls mkt...

Möblerade om igår *nöjd* så nu har jag lite att styra i ordning med...tänk vad en massa skit man samlar på sig i lådor & annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar