lördag 19 mars 2011

En hel j..la lördag förstörd...

vaknade med en fruktansvärd huvudvärk ( drack 3 glas vin igår, så det va INTE anledningen) när jag försökte resa mig så höll jag på att spy...har aldrig haft migrän, men jag skulle nog vilja likna mitt tillstånd med det...
3 panodil & 1½ liter vatten senare kunde jag kravla ur soffan lagom till middagen 17.30...*suck* jag som skulle ha gjort så mkt idag...
Min underbara man tog med sig grabbarna (& en kompis till dom) till busfabriken, så mamma fick vila ifred... han har skött markservicen hela dan med handling, hundpromenader & matlagning...är såååå glad att jag har dig älskling <3

Jaja, nu är jag uppe iaf...
Lånade en laminator av Fia, så nu har jag fullt upp med att laminera alla skyltar till rallylydnaden...nu ska här tränas vill jag lova=)

Har varit en tung vecka tycker jag...många tråkiga besked från vänner & annat...
Skickar tusen styrkekramar till min gamla klasskompis (nu hundtränar kompis) vars pappa somnade in aldeles för tidigt <3
Min nära vän som fick tråkiga besked om sin hund....håller tummar & tår stenhårt för att han inte är livshotande sjuk...han har ju hela livet kvar juh... <3
En kompis som har tvingats (av en annan kompis till henne) välja om hon ska ha oss kvar som vänner eller dom...den andra människan klarar inte av att dom umgås med oss...hur fan kan man tvinga någon till det?!? fattar inte hur folk orkar...dessutom ska min vän föda barn snart så hon har ju lite annat att tänka på...
Sen går det tydligen en psykopat lös som stjäl hundvalpar...herreguuuuud, jag blir gaaaaaalen av alla människor som inte funkar normalt...dom borde sitta bakom lås & bom föralltid!!!

Nu ska mannen & jag duka upp lite ostar & korv & mysa framför tv:n...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar