fredag 18 mars 2011

Onödigt...

med all denna snö *morr* till & mä barnen skrek neeeeeeeeeeeeej i kör i morse när dom såg eländet;-)
Tur det är plusgrader, förhoppningsvis försvinner den fort som attan...

svarta mysmongon <3

Har bestämt mig för att satsa mer på rallylydnad med dom svarta...tycker det verkar vara ett super roligt alternativ att träna sin hund på...man är glad, positiv & pratar med sin hund (även på tävling), det är inte millimeter position som är det viktiga utan att man har kul & genomför saker tillsammans...
Det lilla jag har tränat så verkar hundarna tycka att det är bra mkt roligare än vanlig lydnad...
Det braiga är att sporten blir officiell nu oxå=)
Många tycker att det är såå himla töntigt & att det bara är larv, men för mig & mina hundar passar detta perfekt!!!

Barnen är ute & skottar snö *duktiga killar* Dom får åka till morfar kväll & fredags mysa när jag & mannen ska på pub-afton...hoppas ni alla får en trevlig fredag=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar