fredag 25 mars 2011

Fullt ös!!!

Kravlade ur sängen 6.45 (jobbade kv igår...) Gav barnen frukost & körde iväg dom till stallet där morfar jobbar...mina små stalldrängar <3 dom älskar att vara med morfar i stallet...åka traktor & hjälpa till...ge hästarna godis =)
Hem & bäljde i mig kaffe, ut med vovva på promenad...hem, lite mera kaffe & ska snart hämta grabbarna...

Välkommen underbara vår!!!


Sen blir det full fart...färga hår, packa, äta lunch, packa lite till...städa av lite...hmm...om jag hinner ngt mer så är jag nöjd...rasta vovva förstås...
Pappsen hämtar mig & grabbarna vid 14.30...in till stan & möta upp Johan som tar över grabbsen...Sen blire

PARTY!!!!!

Bussen rullar mot sthlm 15.30...Amorella, here we come!!!
Tror vi va närmare 50 pers från jobbet som skulle mä på kryssen...riktigt kul ska det bli=)=)=)


Mattes underbara trio <3

Ha en toppen helg gott folk!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar