onsdag 9 mars 2011

I egenskap av matte...

så måste jag nu jobba på mitt ledarskap...
Har kommit till en punkt där jag känner att jag inte har full koll...
Tror jag måste sänka kraven på mina 4-fota, leka & ha kul måste vi jobba på massor...

Det tar tid, men nu ska jag ta ut varje hund för sig...det får bli lite kortare promenader, men innehållsrika...

Det vi ska jobba på är:

* kontakt under promenader

* inte dra i kopplet

* inte göra  utfall

* komma på inkallning

* inte bry sig om allt runt omkring, Matte är den bästa som finns!!!

Låter som jag har värsta monstren & att jag har noll koll...så är det inte riktigt, men vi har helt klart saker att jobba på...
Måste bara tillägga att Zalmiak inte tillhör det ovannämda...han är den som sköter sig exemplariskt <3

Nu en kopp kaffe!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar