fredag 11 mars 2011

Nöjd...

med både mig själv & hundarna idag...
Jag har ju haft det lite besvärligt med att dom rymmer från mig i skogen...hela v har jag jobbat på att förbättra mig som ledare &  matte...det tycks ha gett resultat...
När jag hade lämnat barnen åkte jag till en skogsväg, tog ut en & en gick en kort sväng med massa bus & godis...alla 3 skötte sig (Tyson tog en lite repa, men kom tillbaka direkt)
Så fort jag såg att Binja började få upp nåt spår så kallade jag in henne direkt, funkade kanon!!!
Ska inte säga för mkt än för dom är ff VÄLDIGT intresserade av annat än mig, men det går framåt iaf...

Ska hoppa in i duschen & ge mig iväg lite tidigare till jobbet idag...ska ha möte med min nya chef & prata om arbetstider, sem mm...

Trevlig fredag på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar