söndag 24 april 2011

Dagen efter festen...

& jag mår bra =) festen blev jätte lyckad med mkt karaoke som jag gillar, hahaha!!!
Alla var nöjda glada & jag fick mkt beröm för maten *TACK* jag är så glad att ni tyckte den va god...
Det är ju så mkt styr & fix så idag är jag helt slut...har städart & styrt halva dan oxå, men nu är det klart. Jätte kul att fixa fester, men jobbigt!!!...mkt mat kom tillbaka hem så det blev till att äta rester idag, men det gjorde inget =)

Trodde ju att vi skulle bli tvugna att åka hem med Emil just när festen skulle börja...Johan & barnen åkte & hämtade Sabina, när dom kom tillbaka så hann bara Emil ur bilen så spydde han ner entrè mattan i bygdegården...*Toppen* eller inte...shit asså...men han kvicknade till fort & drack en massa bål så vi uteslöt magsjuka iaf, så han hägde i länge sen...troligen vart han åksjuk, han har haft problem med det, men när vi hade den stora bilen vart det bättre...troligen vart det värre i den nya nu...inte kul, men jag hoppas det ger sig...

Nu på em åkte jag med dom svarta till skogen & la ett varsit spår...dom har ju inte gjort så mkt på några dagar nu när jag har haft så mkt att stå i så dom va mer än glada...



Båda spårade jätte fint så jag är jätte nöjd med dom <3

Någon som är intresserad av våran STORA hundbur???
4500 kr...
För mer info gå in på http://www.blocket.se/ostergotland/Stor_hundbur_33439408.htm?ca=14&w=1

Nu ska jag glida ner i soffan & ladda för ytterligare en ledig dag i morgon =) Påsk middag hos svärmor blir det oxå *nice*

Pusssss!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar