fredag 22 april 2011

Fullt fart...

med all mat som ska fixas tills i morgon...*pust*!!!
Skulle nu på fm sätta fart & göra potatissalladen så den är klar...då det är 10 kg potatis som ska fixas så kände jag att vi köper färdig skalad/skivad/kokad annars skulle jag få hålla på i flera dygn...jodå vi handlade det, trodde vi...när jag skulle börja upptäcker jag att vi har köpt rå...NEEEEEEJJJJJJJ!!! en hel del extra jobb uppstog & jag kom genast efter i planeringen *buhuuu*
Bara att ta fram stora kitteln & börja koka...


Hoppas bara det blir bra nu...


Igår åkte Johan till Örebro & skulle kolla in en V70...japp det blev byte & vi äger nu en volvo igen...hoppas vi får ner bensin kostnaderna lite, det va ju därför vi bytte...kommer sakna min enorma hundbur jag hade i den andra, men men...ska fixa en till den nya nu snarast...

Inget speciell på något vis, men funkar kanon & är förhoppningsvis billigare än den andra...bra att inte ha en allt för ny bil när man har 2 & 4-benta ungar som skitar ner *ler*

Nu måste jag fortsätta med maten...Tjing!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar