fredag 29 april 2011

Fredag & solen skiner =)

Underbart att vara ledig!!!
Har ägnat förmiddagen framför datorn, hehe..."lite" kaffe har åkt ner oxå ;-)
Nu ska jag ta tag i städning & tvätt, är väldig välbehövligt kan jag lova...blir nog en tur till stan oxå, måste handla lite mm...
Grabbarna busar som vanligt & retar sin mor till vansinne, men jag älskar er ändå, busfrön =) <3 Ska släppa ut dom & vovva i trädgår`n så jag får städa i fred...

Ska försöka ta lite braiga bilder sen, om det går...min kamera har juh fått damp eller nått, måste nog lämna in den...mobilen tar ta mej sjutton bättre bilder =(...ska önska mig pengar när jag fyller år till en system kamera, vill verkligen ha en...

Jaja, nog för nu...hörs senare!!!

Hittade en skön bild på Emil som togs för två somrar sen =)
Han e väl ca 2,5 år, sötunge!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar