torsdag 28 april 2011

* MORR*

Lämna grabbarna på fsk & drog till skogen med vovva så dom skulle få springa ordentligt... Tjohoo vad kul, nu sticker vi!!! Luktade väl en massa gott efter hare & annat vilt så alla 3 slog dövörat till & drog på spår...
FAAAN!!!
Jag ropade jätte glatt & sprang runt så jag skulle bli rolig, men ICKE...jag existerade inte ens i deras värld... *gråter*...det är såå himla jobbigt när dom drar...dom, får gärna springa runt, MEN nära mig tack!!!

Lindha va snäll & förklarade för mig hur dom hade gjort att få bort det på sina busar, men jag har visst inte tränat på det så bra... Nu ska det baske mig tränas på att inte dra från matte...

Igår fick alla 3 vacc mot kennelhosta & fästinghalsbanden är på sen 1 v tillbax...nu är dom redo att möta våren =)
Idag blir det kloklippning oxå, jösses vad de växer...
Tänkte dom svarta skulle få sig ett träningspass innan jag åker till jobbet, men först måste jag laga mat & fixa lite...tror även att dom behöver vila lite efter träningspasset  förut, dom är helt slut...

En kopp kaffe med vispgrädde i solen & ladda för en ny dag!!! Kram på er...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar