fredag 27 maj 2011

Fredag igen =)

Har haft en ledig fredag med mina grabbar <3
Vi åkte till stan på fm...började på djurmagazinet med att väga hundar =) Binja 36,8 kg...Tyson 30,2 kg...& Zalmiak 29,5 kg...Helt otroligt!!! Tyson har gått upp nästan 6 kg sen vi tog honom för snart 10 mån sen, & då är han INTE tjock...han hade väl inte en muskel på kroppen kraken, men det har han nu ;-) ligger man i en tvättstuga hela sitt första år & bara går ut på tomten & gör sina behov så byggar man ju inte så mkt muskler =(
Z har gått upp 5 kg på 2 år, han har byggt massor med muskler & lagt på sig massor, nu är man inte rädd att knäcka revbenen på honom längre...
Binja har jag bantat några kilon ;-) jag vill ha henne så smal som möjligt med tanke på hennes höft problem...hon är jätte fint musklad...kanske något smal, men bättre det...gör inget om hon lägger på sig nåt kilo iofs, men jag vill inte att hon går upp för mkt...

Mina duktiga killar lyckades även med att starta larmet på djurmagazinet...*ops*...va visst nån dörr som INTE skulle öppnas...Jaja, sånt som händer, men liiiite pinsamt *hehe*...förlåt Camilla =)

Idag har målaren varit här & satt väv på våran gäst toa så nu ska det målas & läggas klinker golv =)
Johan har målat barnens lekrum & håller nu på att lägga golv...det går framåt iaf...

Jag har bakat på em...
plopp muffins...

havrekakor med chokladsås...

& hallongrottor...

Vi ska fira Sabina i morgon så det gäller att ha lite fika hemma =) Johan har även beställt en rysk banan tårta...*mums* för dom som äter...till mig & Johan blir det en choklad mousse alà Lchf till kaffet...

Jaaa...& nu vart det kväll...lyxa till det med lite vin & nötter tror jag...ska bara kasta barnen i säng...=)

Trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar