onsdag 25 maj 2011

Sovrummet...

är nu klart...


Nymålat på väggarna (fondväggen är sen förut)

Skjutgarderober

Nytt golv

Om ni nu undrar varför vi fixar i ordning när vi ska sälja så beror det på att golvet i vårat sovrum & barnens lekrum har gått i sär så det behövde bytas...väggarna va dax att måla då hundar & barn skitar ner nåt enormt hehe =)
Det är ju så att folk köper med ögonen, om det ser skapligt fräscht ut så är det ju ett plus. Vi känner att vi vill fixa till, det kostar inte så mkt men gör en stor skillnad...
Gäst toaletten ska vi ju fixa bara för att vi har grejer hemma, vi hade ju redan slitit ut allt & skulle renovera ändå...Hela entrè planet är ju renoverat för bara 3½ år sen så det är ju inte så mkt jobb...

Fick lite positivt info från jobbet idag, men jag törs inte säga vad än då det inte är klart...jag återkommer med besked ;-) Jag tror iaf att det kommer bli ändring framöver så jag slipper jobba ständig kväll =)

I morgon är det familjekväll med fsk så jag jobbar bara mellan 11-16, riktigt skönt!!! Senare blir det träning på bruksan med Lotta =)
Fredag = ledig!!!

Nu ska vi kolla på Änglagård 3 & mumsa på lite goda ostar...
Kram till er!!!

1 kommentar:

  1. Gillar fondväggen *mycket* skönt att få saker och ting gjort innan försäljninge, som du skriver man köper med ögat ;) Ha en trevlig helg!
    Kram J

    SvaraRadera