onsdag 1 juni 2011

Jobbar & jobbar...

det är väldigt mkt jobb just nu...helgjobb, övertid + vanlig arbetstid...nästa helg (10-11/6) jobbar vi troligen från fredag em till så långt in på natten vi orkar, sen hem & sova några timmar & tillbaka & jobba hela lördagen...
Packa-flytta-städa...det är ganska mkt jobb att flytta en hel avd på ett lager...sen ska order köras som vanligt oxå, & nu när det är extra mkt att göra...*suck*...bra att få ihop komp & lite extra pengar iaf =)

Pga allt jobb så hinner jag knappt med mig själv...jag som brukar blogga nästan varje dag...hehe, jag ska skärpa mig =)
Hundarna försöker jag iaf hinna  med & träna så gott det går...sen att huset ser ut som en skrotupplaga, det skiter jag i, hihi...Johan renoverar så han hinner inte heller så mkt mer...
Tur att vi är lediga några dagar nu så vi kan komma ifatt...

Har hällt i mig 2 stooora glas kaffe nu & börjar piggna till...efter knappt 5 timmars sömn i natt... Ska loppa mig framför datorn ett tag till & sen ta tag i dagen...
Ikväll åker jag & Tesen på...äventyr...=)=)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar