onsdag 29 juni 2011

Jobbigt...

Tycker att det känns lite jobbigt just nu...jobbar  i bara ett par plus grader & nu när det är så varmt ute blir det ju en skaplig temperatur skillnad...har räknat med att bli sjuk innan kroppen vänjer sig. Har lite ont i halsen, men inte mer än så än så länge...
Har däremot ont i min arm, jag gjorde en prakt vurpa på jobbet igår & tog emot mig så nu kan jag knappt lyfta armen...får se hur det går på jobbet ikväll...

Tyvärr är det inte längre speciellt kul att gå till jobbet...det tar ju ett tag innan man kommer in i allt & lär känna alla på den nya avd...det är inte alls samma sammanhållning som vi hade & jag saknar mina gamla arb kompisar massor =(
Vi jobbar ju inte samma tider heller längre så det är ju bara i bland man kan ses & äta ihop tex...
Jaja, jag ska väl inte gnälla, jag har ju ett jobb...men det är tungt nu faktiskt...

Fick välja schema över sommaren & ist för 2 skift så valde jag att jobba må, tis förmiddag ons, to kväll & 11-16 på fredagar...känns lite lättare att göra så...hoppas på att få jobba så efter sommaren oxå, men vi får se hur det blir...Jag jobbar ju inte 100 % än så det blir ganska bra schema...

Tyson flyger i från berget =)

I morgon är det dax för visning på vårat hus, jag hoppas det kommer massor & kollar...lite spännande är det allt, hehe...
Idag kommer besiktnings gubben oxå, så jag hoppas han inte hittar något som vi inte vet om...
Bara att hålla tummarna för att någon vill köpa vårat hus...=)





Z håller sig i skuggan på säkert avstånd från vattnet...

Pool-bus =)=)



Nu är det dax att ta tag i dagen...laga mat, köra grabbarna till dagis, städa & plocka, för att senare åka till jobbet...hoppas jag hinner njuta ett par minuter av den strålande solen oxå...
Ha en bra dag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar