fredag 1 juli 2011

Hemma...

Fick gå hem i onsdags kväll då armen inte gick att jobba med =( orkade knappt lyfta den tillslut...vart hemma tors & fre oxå så nu känns det lite bättre, fast det gör ff ont så jag kan inte göra för mkt med den... Hoppas på att kunna jobba på måndag iaf =)

Igår åkte jag & barnen till klarsjön & badade...japp till & med jag, badkruka som jag är, haha...grabbarna tjatade så dant så jag blev tvungen, men *gaaaaaaaaahhhh* vad kallt...brrrr...=)






Nu är det premiär badat iaf, hihihi!!!

Va på en svettig promenad med vovva förut, kvavt som bara den...tur att det regnade på mig lite annars hade jag nog gått åt... efter 45 min va både jag & hundar heeelt slut...


Z i den gula fina rapsen <3

Sååå fint!!! Det är svensk sommar på landet det =)

Nu känns luften lite bättre så det blir lite träning med dom svarta innan soffan intas...blir nog film & lite god ost med mannen oxå =)

Go kväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar