måndag 4 juli 2011

Nedräkningen har börjat...

"Bara" 9 arb dagar kvar till sem & jag lääääängtar...ska bli sååå himla skönt!!!

Igår åkte jag & vovva (inte Z, han fick följa med hussen & barnen & spela fotboll ) till skogen & spårade tillsammans med Lotta & hennes vovva =) Tycker att det gick bra för samtliga 4 yrväder, alla spårade på bra & hittade alla apporter & leksaker *vågen*
Tror dom tyckte det va skönt när det va lite svalare igår, pigga & allerta =)
Tyson va sååå himla taggad, han for fram som en tok... det tog på krafterna för han va totalt slut när vi kom hem...plutten, han tycker det är så himla kul så han vet inte vart han ska ta vägen... Han har lärt sig att plocka upp apporterna & lämna dom till mig nu oxå *duktig*. Han hittade allt jag hade lagt ut, men bollen på slutet ville han inte gärna ta då en äckel snigel hade satt sig på bollen...hahaha, han så så rolig ut =D
Binja spårade bra, sansad & i kanon bra tempo, hon slarvade dock lite men hittade alla apporter & sin boll =)
Tack för igår Lotta, det gör vi om snart =)

Mina nya fina spårsnittslar...

B väntar på sin tur...

Tyson försöker stirra sig ur bilen...

Lottas gulliga Trio =)

Ikväll blir det lydnadsträning hos Monica *kul kul*

Nu matlagning samtidigt som jag ska försöka vara en pedagogisk mamma till 2 pojkar som är super trötta efter en dag på fsk...dom retas inte ett dugg, hehehe...

Hörs!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar