onsdag 6 juli 2011

Trött...

Blir inget lång inlägg idag inte...trött som bara den & kl ringer om 6 tim =(
Trodde jag va van vid fysiskt arbete då jag har jobbat på lager i hur många år som helst...men nu förstår jag hur relativt lätt de va på våran förra avd...
Idag vid lunch va jag såååå himla trött i armarna efter allt bärande & lyftande, trodde inte jag skulle orka resten av dagen... kommer väl va värsta muskelknutten om ett tag, hahaha... Hoppas bara att alla delar på kroppen håller, man har ju ingen vidare bra arb ställning om man säger så...

Emil är en väldigt stolt kille idag, dock med plåster på båda knäna...när vi kom hem sa han att han skulle lära sig cykla utan stödhjul i dag så det va bara att ge sig ut...
När stödhjulen va borta hoppade ungen upp & cyklade iväg som han inte gjort annat *BRAVO* så det behövdes inte så mkt övning =) Han måste öva lite på start & stopp, men annars går det finfint...ett par vurpor bara, men det hör ju till lixom ;-)

For iväg till bruksan med dom svarta nu ikväll & tränade med Lotta, Tesen & hundar =) Tack tjejer för sällskap =)
Det va massor med folk där så det vart mkt störning vilket va kanon bra...det behövs det övas på... Gick kanoners med mina fiiina =)

Avslutar med att slänga in en bild på Hugo när han va på fotbollsskola...

Värdens skott rakt i krysset...duktig kille =)

...vart visst längre inlägg än jag tänkt mig...men nu...

GOD NATT!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar