söndag 10 juli 2011

En dag närmare...

I morgon är det måndag & ny jobb vecka...Johan & barnen har sem nu så det blir med tunga steg jag lämnar hemmet för att ta mig till jobbet...mån, tis, tors, fre & kväll dessutom =( tur jag har familjen hemma på fm innan jobbet så vi hinner ses lite...men snart så...4 arb dagar kvar...

Idag har jag, Lotta & vovva varit i skogen i nästan 4 timmar, hehehe...spårat & kört uppletande...
Det gick väl sisso kan jag säga. Vi började med att lägga spår & det va såå kvalmigt så jag trodde vi skulle smälta bort...när spåret la till sig körde vi lite uppletande... hundarna var överlag ganska loja, tror dom  int gillade vädret...
sen kom åskan & sen regnet...började med lätt dugg & det va bara skönt för vi va så varma, fortsatte med ösregn kan jag säga... så spåren blev inte så lyckade...hundarna kämpade på bra iaf, men det va skitsvårt för dom...
Jaja, bättre lycka nästa gång!!!


Finaste Hugo på fotbollskola <3

Har planerat in en kräftskiva på våran sem, ska bli riktigt trevligt att umgås med alla våra underbara vänner <3
sen blir det en v på Öland med fam Egeberg/Mobäck,ska bli riktigt kul...wiii!!!
Sen får vi se, mkt bad & slapp blir det iaf =) grillkvällar & annat...
Sen ska ju jag & Binja på spårläger & lite senare i sommar ska jag & Tyson på tävlingslydnadsläger...ska bli skit kul & nyttigt...mkt pengar kostar det men det är det värt hoppas jag...det kostar ju lixom att ligga på topp, hehehe...

Nu äre kväller...Kram!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar