lördag 11 juni 2011

Mer död än levande...

är sjuuuukt trött idag, igår jobbade jag det längsta passet i mitt liv...stämplade in 13.50 & ut 04.40...15 tim på jobbet...aaaaas jobbig så det är tur man inte jobbar så allt för ofta...bra med pengar iaf =)
Kunde knappt sova något alls sen heller...slumrade mellan 05.30-10...inte mkt alls efter det passet. Värker i ryggen & fötterna idag men det är väl inte så konstigt kanske =)
Har legat i badet 3 timmar & läst bok, såg ut som ett russin sen, hahaha!!! Sen har jag inte fått något vettigt gjort på hela dan, orkar inte ta mig för ngt...

Lyckades iaf komma ut & gå en långprommenad med vovva nyss, skönt med luft kan jag säga...& nu vart det soffläge med datorn...väntar på mannen så vi kan sätta på nån film. Våran antenn pajade när åskan slog ner i golfbanan häromdan, så nu är vi tv lösa =( men vi fick en antenn av pappa som han inte behöver så vi får testa den i morgon...

Go kväll!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar