torsdag 16 juni 2011

Tjohoooo!!!

Nu funkar tv-n igen =)=)=) det va antennförstärkaren som hade pajat...skönt att det va lättåtgärdat.

I morgon är det sista dan på våran avd =( den är i stort sett tömd på varor & dom har börjat bygga om redan...det blir att packa det sista i morgon, sen splittras vi till våra nya avd...känns lite vemodigt, vi som har jobbat så länge tillsammans :´(
På tisdag nästa v är vi iaf utbjudna på restaurang så det ska bli trevligt...sen kommer vi ju se varandra ändå, men det blir ju inte riktigt samma sak som att jobba tillsammans.

Har varit & hämtat ut varmare kläder & skor idag, så nu hoppas jag att jag är redo att möta kylan på riksen ;-)

Idag när jag hämtade barnen hade Emil gjort ett halsband till mig <3
Superfint, eller hur?!?


Nu ska jag zappa på tv-n, haha!!!

1 kommentar: