tisdag 21 juni 2011

Vilken kille!!!

Jag beundrar verkligen denna kille, han måste vara 1 på miljonen!!!
Trots allt så finns han där för sin tjej...hur många skulle reagera som han?!?
Jag blir rörd till tårar, heeelt otroligt!!!
Han sjunger som en gud, så jag får gåspäls...Vilken röst WOW!!!

http://www.youtube.com/watch?v=nQY4dIxY1H4

http://www.youtube.com/watch?v=K1qtf-qJpnM&NR=1


Mannen med det stora stora guld hjärtat!!!

Nu har jag börjat på riksen & det är med blandade känslor...kallt, rörigt, trevligt folk, saknad av mina gamla arb kamrater...
Jaja, bara att gilla läget & göra det bästa av det...nu är det ju så här det kommer vara...
16 arb dagar kvar till sem...läääängtar!!!

Fina rosor som jag fick av Johan häromdagen <3

I går kollade vi på ett hus igen...
Helt perfekt, lagom stort, stor bra tomt...den enda nackdelen är avståndet till stan...vi får diskutera & väga för-nack delar så får vi se hur det blir...vi måste ju sälja vårat oxå...
Det ligger iaf på hemnet nu, kika in...=)


Nu blir det en dusch...ska ut & käka med gamla RU...ska bli trevligt =)
Inte alltid man får gratis mat & dryck på fin restaurang juh, hihi.
Tog ledigt i morgon så nu är det bara 1 arb dag kvar till midsommar...

Ha det gott därute!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar