torsdag 19 maj 2011

Hahaha...

Kan inte bestämma mig hur bloggen ska se ut...velar fram & tillbaka så ni får stå ut med färg & form byten...nu kanske jag är nöjd iofs...hmm...vi får se...=)

Lämnat grabba på fsk & promenerat med vovva...nu matlagning...hoppas jag hinner ett träningspass var med dom svarta innan jobbet...
I morgon äre fredag =) & jag jobbar kväll =( Fullt upp i helgen, fira Agnes på lördag (min lilla syster dotter har blivit stor, 17 år!!! herreguuud!!!) på söndag konfirmerar sig Sabina.

Igår fick vi ordning på garderoberna i vårat sovrum & målade väggarna, idag ska Johan lägga golv där sen äre klart!!! Bilder kommer...
Massor att göra & fixa...mäklaren kommer om ca 1½ v & fotar & då ska allt va klart...*skynda skynda*...

Letar hus för fullt...vill bo i Gårdeby, Östra ryd eller ev på väg till söderköping kanske Luddingsbo/snövelstorp...helst vill jag ju att barnen ska kunna gå kvar i Gårdeby...
Kravet på hus är att det ska ligga enskillt, inte grannar inpå knuten, minst 4 rum & vattenburen värme...
Någon som vet något??? Jag är idel öra =)

Nu kaffe!!! Tjing!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar